Rowerowy Maj jest największą kampanią w Polsce promującą zdrowy tryb życia i zrównoważoną mobilność wśród dzieci przedszkolnych, uczniów szkół podstawowych, nauczycieli i rodziców.
Kampania łączy zabawę i elementy rywalizacji z popularyzacją roweru jako środka transportu wśród najmłodszych.
Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych chętnie przyłączył się do promocji zdrowego trybu życia i troski o środowisko. Kampania jest świetną okazją do zaszczepienia u dzieci dobrych nawyków.
Krakowska Huta Szkła przygotowała wyjątkową nagrodę dla uczestników kampanii: pokazy formowania szkła dla grupy albo 2 vouchery dla rodziny.
Zachęcamy wszystkich do aktywności nie tylko w maju!
Sieć Badawcza Łukasiewicz dostarcza atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania technologiczne. Oferuje biznesowi unikalny system „rzucania Wyzwań”, dzięki któremu grupa 4 500 naukowców przyjmuje wyzwanie biznesowe i proponuje przedsiębiorcy opracowanie skutecznego rozwiązania wdrożeniowego. Angażuje przy tym najwyższe w Polsce kompetencje naukowców i unikalną w skali kraju aparaturę naukową. Co najważniejsze – przedsiębiorca nie ponosi kosztów związanych z przygotowaniem koncepcji prac badawczych. Łukasiewicz w dogodny sposób wychodzi naprzeciw oczekiwaniom biznesu. Przedsiębiorca może zdecydować się na kontakt nie tylko przez formularz na stronie lukasiewicz.gov.pl/biznes, ale także w ponad 50 lokalizacjach: Instytutach Łukasiewicza i ich oddziałach w całej Polsce. Wszędzie otrzyma ten sam, wysokiej jakości, produkt lub usługę. Potencjał Łukasiewicza skupia się wokół takich obszarów badawczych jak: Zdrowie, Inteligentna i Czysta mobilność, Transformacja cyfrowa oraz Zielona, niskoemisyjna gospodarka.